حضور در نمایشگاه کشاورزی بین المللی اصفهان 1398

نمایشگاه کشاورزی اصفهان

حضوری متفاوت در نمایشگاه کشاورزی اصفهان 1398

آخرین حضور مجموعه نوبهاران شیمی سپاهان در نمایشگاه بین المللی اصفهان، سال 1395 بود و تا سال 1398 در هیچ یک از نمایشگاه های کشاورزی ایران حضور نداشت. این مورد سوال بسیاری برای مخاطبان ایجاد کرده بود. در این گزارش دلایل عدم حضور در این چند ساله و هم چنین حضور متفاوت مجموعه نوبهاران شیمی سپاهان می پردازیم.

در این فاصله؛ مجموعه نوبهاران شیمی سپاهان در حال اخذ تمامی مجوزات ثبت کودی موسسه آب و خاک جهاد کشاورزی بوده است. مرحله ی بعدی ورود به بازار با ظاهری جدیدی بود.

در مرحله اول برند بنیفر ثبت شد و سپس وارد مرحله بعدی یعنی طراحی بسته بندی تا تولید آن رسید. با تلاش کارکنان شرکت و هم چنین شرکت های وابسته، بسته بندی های جدید بنیفر به تولید رسید.

 

و اکنون زمان حضوری متفاوت رسیده بود. نمایشگاه بین المللی کشاورزی اصفهان نقطه آغاز متفاوت مجموعه نوبهاران شیمی سپاهان بود. حضور پر شور بازدید کنندگان مهر تایید و همچنین یک خدا قوت به تلاش این مجموعه در این چند سال بود. عمده مخاطبان و بازدید کنندگان از تحول در بسته بندی های جدید؛ ارائه خدمات جدیدی مانند مشاوره های کاشت تا برداشت، رضایت بسیار بالایی داشتند. با توجه به بازخورد های دریافت شده از مخاطبان گرامی، ادامه این مسیر برای این مجموعه مشخص تر و هم چنین تمامی کارکنان مصمم تر در خدمت به اهداف در مجموعه شدند.

روابط عمومی شرکت نوبهاران شیمی صمیمانه از تمامی فعالین در این حوزه تشکر می کند و برای همه کشاورزان عزیز آرزوی موفقیت دارد.از مهمانان ویژه مانند نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی و همه سروران عزیز تشکر به عمل می آوریم.

 

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *