گزارش اولین همایش سالانه شرکت نوبهاران – اصفهان 1401

همایش شرکت نوبهاران شیمی سپاهان

همیشه اولین خاطرات به یادماندنی ترین ها هستند و البته در آینده خاطراتی بزرگ تر و شیرین تر خواهیم ساخت. امسال در 6 خرداد ماه سال 1401 اولین همایش اصفهان شرکت نوبهاران شیمی سپاهان با حضور سروران و همراهان عزیز که طی این 22 سال در کنارشان رشد کردیم برگزار شد.

هدف اصلی از این همایش رونمایی از برند جدید شرکت نوبهاران شیمی سپاهان با نام ” نوبیکا ” و همچنین دیداری دوباره با همکاران و فعالین صنعت کشاورزی بود. همچنین سخرانی ها با موضوعات مختلف جذابیت این همایش را دوچندان کرد. بزودی در مطالبی جداگانه و اختصاصی درباره آن مطالبی منتشر خواهیم کرد.

پس از تلاوت آیات نورانی کلام الله مجید، جناب آقای مهندس علی کریمی، مدیریت محترم شرکت نوبهاران شیمی سپاهان درباره تاریخچه، اقدامات، و تلاش های مهم این چند ساله شرکت صحبت کردند. تلاش هایی که امروز شرکت نوبهاران شیمی سپاهان را تبدیل به مجموعه ای بزرگ با سبد محصولاتی متنوع و در کلاس کیفیت جهانی کرده است.

سخنرانی مهندس علی کریمی در همایش اصفهان شرکت نوبهاران شیمی سپاهان

سپس آقای مهندس نوری درباره ضرروت آزمایش خاک و آب و همچنین الگو های مصرف کود های ارگانیک و شیمیایی صحبت کردند. ایشان موسس و مدیر عامل شرکت آزمایشگاهی سبز آزمای سپاهان می باشند. آقای مهندس نوری تلاش های شرکت نوبهاران شیمی سپاهان در تولید محصولات با کیفیت و سنجش مداوم آن و همچنین حساسیت دائمی این مجموعه و پایبندی به این اصل را در این دو دهه اخیر را تحسین کردند.

سخنرانی آقای مهندس نوری در همایش اصفهان شرکت نوبهاران شیمی سپاهان

سخرانی بعدی مربوط به خانم دکتر حسینی، مسئول واحد تحقیق و توسعه شرکت نوبهاران شیمی سپاهان، در 2 بخش انجام شد. در قسمت اول معرفی محصولات سبد شرکت نوبهاران شیمی و سینا شیمی سپاهان انجام شد. در قسمت دوم تمرکز بر معرفی محصولات بر پایه فرمولاسیون فول آپشن بود. این محصولات به دلیل داشتن محرک های رشد اثر بخشی ویژه ای در هر کود دارند.

خانم دکتر حسینی در همایش شرکت نوبهاران شیمی سپاهان

سخنرانی بعدی مربوط به آقای محمد کریمی، مسئول توسعه کسب و کار دیجیتال، بود که درباره تجربه مشتریان در این 2 سال اخیر بود. با پیاده سازی سیستم مشاوره و آموزش تخصصی به کشاورزان و باغداران تحول بزرگی در افزایش عملکرد و بهره وری اراضی و باغات سطح کشور اتفاق افتاد. این دستاورد بزرگ و جذابی برای تیم ما بود.

سخنرانی آقای محمد کریمی یزدآبادی در همایش شرکت نوبهاران شیمی سپاهان

سخنرانی آخر هم مربوط به آقای حسین طاهری، بیزنس کوچ، بود. ایشان درباره عوامل مهم در موفقیت کسب و کار ها صحبت کردند. آنچه در صحبت های ایشان مطرح بود، عوامل ذهنی و فرهنگی در رشد و تربیت ما بود که تاثیر زیادی در موفقیت در کسب و کار و شخصیت ما داشته باشد.

سخنرانی حسین طاهری در همایش

در این قسمت ،که یکی از دلایل اصلی برگزاری این همایش بود، از برند جدید شرکت نوبهاران شیمی سپاهان رونمایی گردید. این برند با شعار ” به صرفه و کارآمد ” به بازار کشاورزی ایران عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتر بزودی در مطلبی جداگانه منتشر خواهد شد. اولین محصول این برند کود کلات آهن 6% می باشد.

رونمایی از برند نوبیکا کود های شیمیایی با حسین طاهری بیزنس کوچ
خانم مهندس رئیسی؛ مدیر فروش شرکت نوبهاران شیمی سپاهان درباره آفر ویژه ای که در این همایش برای مشتریان برتر در نظر گرفته شده بود صحبت کردند. همچنین با همزمانی رونمایی از محصول جدید شرکت ، کلات آهن نوبیکا ، این شرایط ویژه برای همه مشتریان عزیز برقرار بود.

و در انتها از همراهان و مشتریان وفادار شرکت که در این 22 سال همراه ما بودند و نهاده های با کیفیت را توزیع و کشاورزان و باغداران را در تولید محصولات غذایی با کیفیت یاری کردند؛ تجلیل شد.

تجلیل از مشتریان برتر شرکت نوبهاران شیمی سپاهان

اولین همایش شرکت نوبهاران شیمی سپاهان با تجربه ای بی نظیر برای همه حاضرین و همچنین ما بود. شرکت نوبهاران شیمی سپاهان از همه عزیزانی که از همه نقاط میهن عزیزمان ایران و به ویژه استان اصفهان در این همایش حضور پیدا کردند، تشکر می کند. لازم است از همه عزیزانی که همچنین از لایو اینستاگرام همراه ما بودند تشکر و قدردانی کنیم.

بزودی اطلاعات بیشتری درباره جزئیات سخنرانی ها و تصاویر منتشر خواهد شد.

روابط عمومی شرکت نوبهاران شیمی سپاهان

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *